Hibabejelentés
Kedves vásárló, megrendelő!
Amennyiben bármilyen hibát tapasztal a termékekkel vagy a megrendeléssel, webáruházzal kapcsolatban kérem jelezze telefonon a 06-30/305-8000 számon (nem emelt díjas hívás) vagy e-mailben (pontjonekem@gmail.com).
Fontos tudnia, hogy Önnek jogában áll a vásárlástól illetve a megrendeléstől a termék átvétele után tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállnia. A vásárló/megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A fogyasztó az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket a webshopnak. Az értékesítőnek (vagyis a PONT JÓ nekem Kft.-nek) az elállást követő tizennégy napon belül vissza kell térítenie a fogyasztó részére a termék árát.
A webshop a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A webshopnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze.
Nem áll módunkban azonban az elállási jogot figyelembe venni, ha a terméket/termékeket láthatólag használatba vették, azok megsérültek. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság tájékoztatása szerint:
A kellékszavatosság lényegében azt jelenti, hogy bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a termék eladója a termék hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) felelősséggel tartozik.
A termékszavatosság esetében ugyanígy a gyártó vállal felelősséget a termék minőségéért. A fogyasztó eldöntheti, hogy az adott problémával a gyártóhoz, vagy az eladóhoz fordul-e
A jótállás - hétköznapi és közismert nevén "garancia" - ideje alatt a gyártó, forgalmazó garantálja az adott minőséget. Az eladó vagy a gyártó akkor mentesül a jótállás alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a nem rendeltetésszerű használat volt.
Köszönjük
PONT JÓ nekem Kft.
Köszönettel:
Móritz Rita, kapcsolattartó
Mobil:0630/305-8000
E-mail: pontjonekem@gmail.com